يکشنبه ٢٤ آذر ١٣٩٨ - 
1 2
 
صفحه اصلي > اخبار > اخبار گروه 
منو اصلی
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 3319
 بازدید امروز : 250
 کل بازدید : 941066
 بازدیدکنندگان آنلاين : 12
 زمان بازدید : 0.25
 


  چاپ        ارسال به دوست

برگزاري كارگاه آموزشي يكروزه مراكز اطلاع رساني و رسيدگي به شكايات غذايي و آرايشي بهداشتي معاونت هاي غذا و داروي سراسر كشور

در ابتداي اين مراسم مهندس رضايي در مورد اهميت مراكز و جايگاه والاي آنها در حفظ سلامت جامعه اشاره نمود در ادامه به بررسي چارچوب عملكرد مراكز شامل ارتباطات مردمي و نحوه رسيدگي به شكايات پرداختند. وي خاطر نشان كرد: اولين قدم گوش دادن به حرف مردم و راهنمايي نمودن افراد با حوصله، صبر و تحمل است وي افزود مسئول رسيدگي به شكايات موظف است همه شكايات رسيده از هر كانالي را ثبت و رسيدگي نمايند. در ادامه دستوالعمل اجرايي شكايات توسط كارشناسان مركز اطلاع رساني شهيد بهشتي به حضار آموزش داده شد و پس از برگزاري جلسه پرسش و پاسخ و با تشكر و قدرداني از حضور كارشناسان، جلسه خاتمه يافت.


١٥:٠٦ - شنبه ١٤ ارديبهشت ١٣٩٢    /    عدد : ١٨٥٦    /    تعداد نمایش : ١٤٠٧



خروج




پیوندهای مهم
پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پایگاه اطلاع رسانی دولت

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
 
معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
شهید بهشــتی
آدرس : تهران - خيابان وليعصر- روبرو پارك ساعي-خيابان آبشار-پلاك47-معاونت غذا و دارو
کدپستی : 1434743397
تلفن : 84248 - 021
پست الکترونیک : fdo@sbmu.ac.ir

 

© تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی می باشد.